Архівний відділ

Броварської райдержадміністрації

Київської області

a

Послуги

Перелік послуг:

Виконання запитів фізичних та юридичних осіб.

  1. Надання документів для користування в приміщення архіву.
  2. Надання консультацій по телефону та на особистому прийомі.
  3. Виготовлення копій архівних документів.


Перелік запитів, що виконуються архівом:

1. Виділення або відведення землі приватним та юридичним особам.

2. Підтвердження прав власності на нерухоме майно.

3. Пошук та надання копій документів (рішень виконавчих органів – про створення підприємства, установи чи організації, положення про них тощо).



Характеристика основних видів запитів:

Запити громадян до архівного відділу поділяються на:

1.  Соціально-правові;

2.  Тематичні.

 

1. Соціально-правові запити стосуються надання необхідної інформації про:

1) підтвердження призначення на роботу в органи місцевого самоврядування та органи виконавчої влади Броварського району;

2) підтвердження статусу депутата районної ради та сільських, селищних рад;

3) перебування в зоні ЧАЕС.

Запити виконуються безкоштовно. Термін виконання запитів – 1 місяць з дня реєстрації заяви або листа, депутатських запитів та запитів адвокатури відповідно до чинного законодавства.

 

2. Тематичні запити стосуються надання інформації з певної проблеми, теми за визначений хронологічний період  про:

1) виділення земельних ділянок установам, організаціям та приватним особам в Броварському районі;

2) надання копій рішень, розпоряджень та постанов уповноважених органів (виконавчих комітетів районної та сільських рад), а також окремих управлінь Броварського району;

3) зміни в адміністративно-територіальному устрої Броварського району, перейменування населених пунктів (надається безоплатно громадянам для вирішення їх соціально-правових потреб (наприклад: встановлення громадянства);

4) заснування навчальних закладів та інших організацій та підприємств.

 

Всі запити тематичного характеру виконуються на платній основі. Сума оплати роботи за зверненнями установ, організацій та фізичних осіб встановлюється згідно прейскуранту цін на роботи (послуги) у сфері використання архівних документів, що виконуються Архівним відділом на договірних засадах затверджених Розпорядженням голови Броварської районної державної адміністрації  від 01.11.2012 р. № 18.41 та зареєстрованим Броварським міськрайонним управлінням юстиції 07.11.2011р. № 5/58. Терміни виконання запитів можуть бути подовжені в залежності від складності роботи.




Інформація про консультації, що надаються:

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» відповіді на запити надаються архівом протягом місяця – в залежності від результатів пошуку – архівна довідка або негативна відповідь, якщо відповідних документів в архіві не виявлено.

Запити інвалідів та ветеранів Великої Вітчизняної війни 1941-1945рр., праці, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, та інших осіб, що потребують соціального захисту та підтримки, виконуються в першу чергу і безкоштовно.

Відомості про стаж роботи та зарплату, які зберігаються в  документах з особового складу (наказах з особового складу, особових рахунках, відомостях по нарахуванню заробітної плати), зберігаються в архівах установ, підприємств і організацій 75 років і не підлягають передаванню в архівний відділ. Тобто ці документи можуть зберігатися в установах, організаціях та на підприємствах, що продовжують існувати. Якщо установа ліквідована, то треба звертатися до КП Броварської районної ради «Трудовий архів Броварського району» за адресою: м. Бровари, вул. Київська 292, Київська обл. , 07400.тел. (04594)-545-83.

 

Начальник архівного відділу                                                          І.В. Каратєєва